White Look With Blue & Grey Accents







[EN]:
Finally I'm wearing a white outfit during the fall! I've told you that I love to wear white in the cold season, so here it is. A very feminine look with a pop of grey and blue and a very interesting blue background that makes me feel like Alice in Wonderland!

I don't have much to say about today's look, only that t made me feel very fancy and comfortable, the lace skirt being  perfect in length and fabric. I've paired it with a beautiful sheer top that I've had from a few years ago and blue bow pumps. Of course, it's fall, so I can't go out wearing only a top, so the perfect blazer for this feminine outfit was my grey floral blazer. This is by far one of my favorites outfits and I hope you'll love it too. An outfit perfect for a first date or for a chic brunch or lunch!

What do you guys say about today's outfit?


[RO]:
Vă spuneam eu într-o postare trecută că ador să port alb în sezonul rece, așa că, iată azi, o ținută care să evoce cele menționate atunci. Am adăugat și un strop de albastru pentru a merge cu fundalul și o pată gri. Trebuie să vă mărturisesc că m-am simțit ca Alice în Țara Minunilor când am făcut aceste poze în fața peretelui imens și de un albastru feeric!

Nu am prea multe de spus despre ținuta de azi, doar că m-a făcut să mă simt foarte feminină, elegantă și confortabilă, iar fusta albă din dantelă a fost perfectă, atât ca lungime, cât și ca material. Am combinat-o cu un top mai vechi pe care îl ador și am adăugat sacoul gri floral pentru că mi s-a părut perfect pentru această ținută feminină. Este de departe una dintre ținutele și postările mele preferate și sper să vă placă și vouă la fel de mult! O ținută perfectă pentru o primă întâlnire sau pentru un brunch sau prânz ceva mai elegante!

Ce părere aveți despre ținuta de azi?




























Wearing/Port:

Top/Top - Zara
Blazer/Sacou - Zara
Shoes/Pantofi - New Look
Watch/Ceas - River Island



Follow me on:



7 comments

  1. nice jacket!

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    ReplyDelete
  2. este chiar de efect, iti vine minunat!

    ReplyDelete
  3. in love with the jacket
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. imi place foarte mult sacoul!

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  5. This look suits you so well! You look gorgeous :) :*:*

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/10/fringes-fringes.html

    ReplyDelete

Thank you for your wonderful words!

Web Statistics