The Dreams In Our Lives






[EN]:
Today I'm going to write a little bit about dreams, about the things we dream during our sleep and the dreams that we have for ourselves, for our future. This subject came into my mind mostly because I've had a weird nightmare last night that disturbed my sleep and somehow this day. That made me think about dreams and what I think of them. I usually look out and read about the things that are in my dreams and here I'm speaking about weird stuff that remains in my mind and draws my attention. It's making me curious about their meaning and I search for it, not because I believe, but mostly because it's strange and I'm curious about it. And from here I'm going into our dreams in life. I'm sure everyone dreams of something big, even myself. Most people dream about love, money, family or a career, but I think it's better to have small dreams before the big ones. I mean lets dream about tomorrow or about how beautiful it will be the weather and out lives next week, small steps towards big ones. I've stopped thinking big a few years ago when I've had certain dreams that didn't exactly come true which made me realize that I shouldn't stress myself with long term plans or huge dreams, I should live my life to the best while doing the things I love and see where I go from there. Everyday with a new meaning, a new purpose, a new dream. I'm not saying here that I don't have big dreams, like everyone else I have them too, but my point is, that I'm not stressing myself in accomplishing them, I just go towards them with no expectations. And maybe it's for the best and perhaps it's more fulfilling to have more small dreams for small periods of time that we can accomplish than to live our lives for only one or two big dreams. But then again, those are my own thoughts and opinions.

As for today's look, something with a rock vibe! I've used to dress like this all the time a couple of years ago, but with passing of time my style changed and now I'm dressing like this only from time to time. Unfortunately it was a windy day so my hair is a bit messy and it took a while until I've taken the photos, but eventually all went well. I love this skirt, it has such an unique design and it went so well with my favorite leather jacket! So, yes, I recommend you buy a tartan skirt too, if you find an asymmetrical one even better!




[RO]:
Azi am să vă vorbesc un pic despre vise, despre lucrurile pe care le visăm în timp ce dormim şi despre visele pe care noi le proiectăm pentru viitor. Subiectul acesta mi-a venit în minte din cauza unui coşmar pe care l-am avut noaptea trecută şi care mi-a dat somnul peste cap, dar şi ziua. Şi uite aşa am ajuns să mă gândesc la vise şi la ce înseamnă ele pentru mine. De regulă, când am un vis mai ciudat sau un anumit element din respectivul vis este ceva mai evident şi îmi atrage atenţia şi încerc să îi găsesc semnificaţia şi să citesc despre el. Fac asta mai mult din curiozitate, nu că aş crede neapărat în semnificaţia pe care o are. Şi de aici am să încep să vorbesc puţin despre visele pe care le avem noi în viaţă, despre aspiraţiile noastre. Sunt sigură că toată lumea are măcar un vis mare, până şi eu am, fie că este vorba despre dragoste, bani, familie, carieră. Cu toate astea, părerea mea este că e mai bine să avem vise mai mici, palpabile înaintea celor grandioase. Adică, nu e mai bine să visăm la ziua de mâine şi cât de frumoase pot fi vieţile noastre săptămâna următoare? Nu e mai bine să facem paşi mici înainte de a-i face pe cei mari? Eu una am cam spus stop acestui mod de gandire în urmă cu câţiva ani, când am avut unele vise care nu au devenit realitate decât într-o mică proporţie, iar de atunci am decis că nu are sens să mă stresez cu planuri pe termen lung sau vise mari. Mai bine îmi trăiesc viaţa cât mai bine, făcând ceea ce îmi place şi să văd de acolo în ce direcţie mă îndrept. Fiecare zi cu un nou sens, cu un nou scop, cu un nou vis! Evident, nu susţin aici că nu aş avea vise mari, ca si ceilalţi, dar vreau să spun că am încetat în a mă agita să le şi fac să devină realitate, pur şi simplu, merg către ele fără aşteptări. Şi poate că e mai bine aşa, poate chiar este mai satisfăcător să ai mai multe vise mici pe perioade mai scurte pe care le putem îndeplini, decât să ne trăim vieţile pentru unul sau două vise mari. Dar, asta este părerea mea.

Cât despre ţinuta de azi, se poate observa o tentă rock! Obişnuiam să mă îmbrac aşa destul de des în urmă cu câţiva ani, dar cu trecerea timpului mi s-a schimbat stilul, iar acum doar din când în când mai adopt stilul rock. Din nefericire, în ziua în care am făcut aceste poze era un vânt incredibil afară şi mi-a deranjat puţin părul şi a mai şi durat ceva până când am făcut pozele, dar în final totul a ieşit bine. În plus trebuie să vă spun că ador această fustă tartan asimetrică achiziţionată de pe site-ul Kurtmann.ro şi îmi place tare mult cum arată combinată cu jacheta mea de piele favorită! Aşa că vă recomand şi vouă să vă achiziţionaţi o fustă de genul, mai ales dacă sunteţi adeptele stilului rock. 
















Wearing:

Leather Jacket/Geacă de piele - Zara
Shoes/Pantofi - New Look
Watch/Ceas - River Island



Follow me on:




4 comments

  1. foarte frumos post! :)
    si tinuta este super!

    ReplyDelete
  2. Love this combo! Looking fierce for sure :)
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ador geaca ta si noua tunsoare! Ambele iti stau superb :) :*:*

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/04/in-mix.html

    ReplyDelete

Thank you for your wonderful words!

Web Statistics