Dusty Pink







[EN]:
The only pink shade that I can barely tolerate on me, on others I like how tones of pink look, is dusty pink. And when I found this trousers on Kurtmann.ro I knew I had to have them. Firstly, because I don't own pants in light colours and secondly, because they have such an interesting shade. And the blouse, which was bought from the same online store, it was perfect for them and for me, because it's sparkly and I have a big, big weakness towards everything that sparkles. I've added some of my favorite accessories to this outfit, like my beautiful necklace from Sammydress, my Asos watch, Persunmall bracelet and H&M rings. If it's chilly outside, for this kind of outfit, you can add a leather jacket and a scarf made from a light fabric. And if you don't want to wear heels like me, get a pair of flats or flat sandals :D



[RO]:
Nu suport rozul de fel, mai exact nu imi place sa port roz, dar imi place sa vad la altii, evident cu masura. Singurele nuante de roz pe care le tolerez sunt rozul prafuit si rozul piersica. Asa ca atunci cand am gasit acesti pantaloni pe Kurtmann.ro am stiut ca trebuie sa fie ai mei. Si asta pentru ca sunt deschisi la culoare, iar eu duc lipsa de pantaloni in culori deschise, si pentru ca au o nuanta interesanta. Bluza, si ea de pe Kurtmann.ro (inca mai este pe site, aveti link mai jos), am gasit-o a fi perfecta pentru acesti pantaloni, dar si pentru mine, care am o mare, mare slabiciune pentru toate chestiile sclipicioase. Am accesorizat tinuta cu un frumos pandantiv de site-ul Sammydress, cu ceasul de pe Asos, bratara de la Persunmall si inelele de la H&M. Pe o zi calduroasa de primavara este tinuta ideala, iar daca este ceva mai racoare afara atunci puteti adauga o jacketa de piele si o esarfa dintr-un material mai subtire, cum este cea pe care o port eu, achizitionata tot de pe Kurtmann.ro. Daca nu vreti sa purtati tocuri ca mine, puteti oricand sa adaugati balerini sau sandale cu talpa joasa in locul lor :D











Wearing:
Pull & Bear via Kurtmann.ro - Blouse
Pull & Bear via Kurtmann.ro - Pants
Zara - Leather Jacket
Bershka via Kurtmann.ro - Scarf
Bershka - Shoes
Asos - Bag
Asos - Watch
Persunmall - Bracelet (find it HERE)
Sammydress - Pendant (more HERE)
H&M - Rings



Follow me on:




17 comments

  1. such a pretty look!
    love your bag
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/30/2014

    you look amazing dear! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. I love ur outfit sweetie!!
    xoxo

    http://www.pauladeiros.com/

    ReplyDelete
  4. te invidieeez!!! imi plac f mult genul acesta de pantaloni si in asa in culori deschise, dar nu ma avantajeaza deloc, asa ca...lucky you, profita! si poarta`i cat mai des :D arata atat de bine
    te pupaceeesc

    ReplyDelete
  5. mie imi place rozul prafuit de ceva vreme! imi plac pantalonii tai!!!

    ReplyDelete
  6. tare dragalasa! love your outfit!pupi

    ReplyDelete
  7. Love this look! Your bag color is perfect to the light pink pants! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. imi place bluza <3

    ReplyDelete
  9. i like the dusky pink color of your pants, suit you and it you like adream..
    i am collecting light colored bottoms too
    i really liked your sweatshirt :)
    don't forget to join my Jollychic easter giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/03/jollychic-easter-giveaway.html
    kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  10. Ador combinatia cromatica pe care ai facut-o <3 N-am incercat pana acum o pereche de pantaloni in culoarea asta, dar vazandu-i la tine parca ma cam bate gandul sa incerc si eu, arata tare bine! Ce altceva as mai putea zice? :D M-ai zapacit din nou cu accesoriile, iar tinuta imi place tare mult :*

    ReplyDelete
  11. Anonymous3/31/2014

    Nice blouse and bag :)
    Mrs Vain

    ReplyDelete
  12. amazing outfit.....

    http://lttreasure.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Another great look, dear Adina! I just love your trousers, amazing color nad I just love how it goes with the brown/burgundy shade of the sweater! :)

    ReplyDelete
  14. Looks so pretty. Imi place mult ceassul.

    Te pup

    miu-miu.ro

    ReplyDelete
  15. Imi place mult tinuta,toate elementele care o alcatiesc sunt frumoase,dar gentuta o ador!

    ReplyDelete

Thank you for your wonderful words!

Web Statistics